Tornen els Casals de Surf!

Un any més, tornen els casals de d'estiu de Surf! Dóna als teus fills l'oportunitat de viure una experiència inoblidable a la platja amb els nostres casals d'estiu a l'Escola Catalana de Surf! Pensats per a nens i nenes de 7 a 18 anys, els casals de surf ofereixen una combinació perfecta d'aprenentatge, diversió i seguretat.

Activitats plenes d'emoció: Els petits aventurers podran gaudir de surf, paddle surf, skate, i aquest any també kayak, a més de moltes altres activitats emocionants. Les jornades s'adapten a tots els nivells, des dels principiants fins als més avançats.

Confiança i Seguretat: A l'Escola Catalana de Surf, la seguretat és una prioritat. Els nostres monitors són professionals qualificats i apassionats pel surf, amb anys d'experiència ensenyant als més joves. A més, els nostres casals compten amb excel·lents valoracions a Trustpilot, la qual cosa garanteix que els teus fills estaran en les millors mans.

Flexibilitat i Preus: Oferim diverses opcions horàries per adaptar-nos a les vostres necessitats:

• Jornada completa (9:00-17:00): 334€ / setmana
  • Matins (9:00-13:30): 239€ / setmana
  • Tardes (16:00-18:00): 149€ / setmana

Aprofita els descomptes per inscripcions de grup i setmanes addicionals! Les inscripcions ja estan obertes, així que no espereu més per assegurar-vos que els vostres fills gaudeixin d'un estiu ple d'aventures i noves amistats.

Per més informació i reserves, visiteu la nostra pàgina d'inscripció.

Prepareu-vos per un estiu espectacular a les onades!

de Abel Marsal Surf Actes